• STRONA GŁÓWNA
  • BLOGI SUPERBELFRÓW
  • TABLET W EDUKACJI - BLOGI
  • JIMDO - moja strona www
  • KOLOROWE LITERY, ŁADNE NAPISY I OBRAZKI
  • LEARNINGAPPS - gry
  • LEARNINGAPPS - narzędzia
  • KREATOR SCHOLARIS - interaktywna lekcja
  • KODY QR
  • KAHOOT
  • KOŁO FORTUNY
  • SOCRATIVE STUDENT
  • KLOCKI PLICKERSA
  • VOKI
  • PUZZLE
  • WIDGETY
  • EDYCJA ZDJĘĆ
  • PREZENTACJE ONLINE
  • CHMURY WYRAZOWE
  • RYSOWANIE NA EKRANIE
  • MUZYKOWANIE NA EKRANIE
  • MAPY MYŚLI
  • PLAKATY
  • ŚCIANY Z KOMENTARZEM
  • DARMOWA GRAFIKA
  • DARMOWA MUZYKA
  • DARMOWE GENERATORY
  • CLASSDOJO
  • eTwinning
  • SAMOUCZKI
  • TiK w pigułce

Kolorowe litery, ładne napisy, clip arty

Często będziemy potrzebowali czegoś, co ozdobi i doda blasku stronie poświęconej klasie czy przedszkolnej grupie. Tu zamieszczam linki do stron literkowych. 

1. Litery animowane

  1. W programie http://www.animaatjes.de/glitzer-text-generator/ wpisujemy w pole u góry tekst bez polskich znaków.
  2. Wybieramy odpowiednią literkę.
  3. Wybieramy polecenie BILD MACHEN.
  4. Z ramek na dole wybieramy kod HTML.
  5. Wklejamy kod na stronie i mamy napis. 

2. Flamingtext

  1. Po wejściu na stronę http://flamingtext.com/ wybieramy start creating logo.
  2. Na zielonej planszy pojawiaja się kategorie napisów. Wybieramy jedną. 
  3. Pojawią sie nam przykłady napisów - wybieramy jeden z nich. 
  4. Pojawia sie ramka, gdzie dodajemy nasz krótki napis (bez polskich znaków).
  5. Wybieramy polecenie CREATE LOGO, PERSONAL USE. 
  6. Pobieramy.
  7. Dodajemy na blog jako zdjęcie. 

3. Jak Google i Twitter

  1. Po wejściu na stronę neswork wpisujemy wyraz (bez polskich znaków.
  2. Wybieramy CREATE.
  3. Klikamy polecenie pobierz, ale... nie pobierzemy. Musimy zrobić zrzut ekranu. 

4. Nagłówek w gazecie

  1. W programie addletters możemy zapisać nagłówek w gazecie i fragment wydarzenia.
  2. Program bez konieczności logowania. Po wejściu na strone wpisujemy tekst nagłówka.
  3. Pobieramy na komputer.
  4. Dodajemy jako zdjęcie. 

5. Napis na szkolnej tablicy

  1. Po wejściu na stronę addletters możemy przygotować napis na szkolnej tablicy - bez polskich znaków.
  2. Wpisujemy tekst.
  3. Generujemy, pobieramy, dodajemy jako zdjęcie. 

6. Dodaj ładne obrazki

Zamiast zdjęć możemy dodać do strony ładne animowane obrazki.

 

  1. Wejdź na stronę. 
  2. Po lewej stronie pasek tematyczny (j. niemiecki). 
  3. Wybierz odpowiednia grupę. 
  4. Potem wybierz obrazek - kliknij w znak < >. 
  5. Pojawi się kod embed.
  6. Skopiuj go i wklej na stronie jako widget html. 

autor zdjęcia Henryk Gagatek
autor zdjęcia Henryk Gagatek


Aleksandra Schoen-Kamińska

miszabenio@gmail.com 


moje blogi: 

mnóstwo interaktywnych zasobów dla klas I-III - klik
mnóstwo interaktywnych zasobów dla klas I-III - klik

wykorzystanie tabletu w edukacji wczesnoszkolnej, kodowanie - klik
wykorzystanie tabletu w edukacji wczesnoszkolnej, kodowanie - klik

klik
klik


Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.

About | Privacy Policy | Cookie Policy | Sitemap
Log in Log out | Edit
Jimdo

You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com

  • STRONA GŁÓWNA
  • BLOGI SUPERBELFRÓW
  • TABLET W EDUKACJI - BLOGI
  • JIMDO - moja strona www
    • ZRZUTY EKRANU
    • DODAWANIE LINKÓW DO TEKSTU
    • LINKOWANIE OBRAZÓW
  • KOLOROWE LITERY, ŁADNE NAPISY I OBRAZKI
  • LEARNINGAPPS - gry
  • LEARNINGAPPS - narzędzia
  • KREATOR SCHOLARIS - interaktywna lekcja
  • KODY QR
  • KAHOOT
  • KOŁO FORTUNY
  • SOCRATIVE STUDENT
  • KLOCKI PLICKERSA
  • VOKI
  • PUZZLE
  • WIDGETY
  • EDYCJA ZDJĘĆ
  • PREZENTACJE ONLINE
  • CHMURY WYRAZOWE
  • RYSOWANIE NA EKRANIE
  • MUZYKOWANIE NA EKRANIE
  • MAPY MYŚLI
  • PLAKATY
  • ŚCIANY Z KOMENTARZEM
  • DARMOWA GRAFIKA
  • DARMOWA MUZYKA
  • DARMOWE GENERATORY
  • CLASSDOJO
  • eTwinning
  • SAMOUCZKI
  • TiK w pigułce
  • Scroll to top
Close
This website uses cookies. Cookies improve the user experience and help make this website better. By continuing to use the site, you agree to our cookie policy: More details here: Cookie Policy Ok